Snak

Mere indhold efter annoncen
Ecuador er Colombia light. Fantastisk hold og vil være svær at slå ud. Spændende hvem de skal møde.
Hold kæft det var fedt. Fuldt fortjent.
Jo jo, men nu skal TV2 lige passe på de ikke kører helt op over en sejr over et hold der ikke havde noget at spille for. Men bestemt en glædelig overraskelse at de kunne klare det.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Der har alligevel været en del upsets i gruppespillet indtil videre.

Spanien - Kap Verde
Belgien - Egypten
Portugal - DR Congo
England - Ghana
Belgien - Iran
Uruguay - Kap Verde
Tyskland - Ecuador

Spændende om der kan skrives flere på listen henover weekenden.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvem kan Ecuador møde i 1/16?
Er Tyskland’s mål ikke en skandale? Kan en 5-årig ikke se, at der er farligt spil lige inden?

Jeg er ikke normalt fan af konspirationsteorier - men her… Hvordan i al verden er det muligt at overse?
Måske var dommeren for lavstammet til at se situationen ordentligt, mens VAR-vognen var til kaffe. En ringe præstation af tyskerne, som ikke ligner nogen outsider til skabet - mens sydamerikanerne forståeligt nok nu kan blive mediedarlings; retfærdighedens ryttere.
Arsenal FC, Real Madrid, FC København, wonderbars: https://www.youtube.com/watch?v=HavKbRPC9Z8
Der har alligevel været en del upsets i gruppespillet indtil videre.

Spanien - Kap Verde
Belgien - Egypten
Portugal - DR Congo
England - Ghana
Belgien - Iran
Uruguay - Kap Verde
Tyskland - Ecuador

Spændende om der kan skrives flere på listen henover weekenden.


Ecuador - Curacao 0-0 kan skrives på listen. En af de største sensationer ved dette VM, at Curacao holdt nullet mod Ecuador.
Ja selvfølgelig.

Godt hold, Ecuador. De bliver ikke en sjov modstander for én af gruppevinderne.

I skrivende stund står de til at skulle møde England, men vinder DR Congo mod Usbekistan, så er det vist dem, som England møder i stedet.
Annonce