wirtz neuer havertz så ringe
Snak
Ecuador chokerede Tyskland og lever videre ved VM
tors 25. jun 23:59
Ecuador leverede en stærk anden halvleg og sikrede sig en dramatisk sejr over Tyskland med en sen scoring. Resultatet sendte sydamerikanerne videre til knockoutfasen, mens tyskerne måtte indkassere deres første nederlag ved VM.
Læs hele nyheden her
I går 00:03
Så fedt havde været frygteligt hvis et så fedt og godt hold var røget ud i gruppespillet. Ingen puljevindere vil have dem de kan slå alle på den rigtige dag. Mit nye ynglingshold til VM.
I går 00:03
Godt klaret af Tyskland, at vinde gruppen, når man kun var det bedste hold i 1 ud af 3 kampe. Flot af Ecuador, og dejligt at få dem videre sammen med Elfenbenskysten.
I går 00:04
Ecuador er altså et fedt hold.
Og nogle fede fans.
Godt, de er videre, og det fejlagtige tyske mål ikke fik betydning
Og nogle fede fans.
Godt, de er videre, og det fejlagtige tyske mål ikke fik betydning
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
I går 00:04
Altid en god dag når teutonerne taber...den butik skulle have været lukket i 45.
Ecuador må ærge sig over ikke at have vundet den gruppe.
Ecuador må ærge sig over ikke at have vundet den gruppe.
I går 00:07
Jeg så ikke de to andre Ecuador kampe, kun highlights, men i den kamp viser de at de har et rigtig godt hold med en enorm fysik styrke. Gad sgu ikke være puljevinder og så støde ind i dem her. De sydamerikanske lande gar næsten altid et eller andet fascinerende flair over sig, Chile i sin tid med Sa-Za angrebsduoen for exempel - VM er bare fedt.