Havde Tyskland som mini outsidere til titlen. Det har jeg ikke mere
Skuffende, skuffende indtil videre. Ja i det hele taget har det bare været en elendig slutrunde.
Skuffende, skuffende indtil videre. Ja i det hele taget har det bare været en elendig slutrunde.