Snak

Mere indhold efter annoncen

Eddie Howe: Vil gerne se Isak i Newcastle-trøje igen

lør 2. aug 09:34

Eddie Howe fortæller på et pressemøde, at situation omkring Alexander Isak er uklar for ham, men at han håber på at se svenskeren iføre sig en Newcastle-trøje igen.



Læs hele nyheden her
Som Liverpool-fan mener jeg, at Isak skal honorere sin kontrakt med Newcastle og møde op til træning/kamp. Jeg ville selv blive rasende, hvis en liverpoolspiller på den måde forsøgte at afpresse klubben. Det eneste, der kan undskylde den adfærd er, hvis Newcastle har givet løfter til Isak om at slippe ham, hvis der kom noget stort på bordet. I så fald bør klubben gå konstruktivt ind i at forhandle en transfer på plads.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce