Som Liverpool-fan mener jeg, at Isak skal honorere sin kontrakt med Newcastle og møde op til træning/kamp. Jeg ville selv blive rasende, hvis en liverpoolspiller på den måde forsøgte at afpresse klubben. Det eneste, der kan undskylde den adfærd er, hvis Newcastle har givet løfter til Isak om at slippe ham, hvis der kom noget stort på bordet. I så fald bør klubben gå konstruktivt ind i at forhandle en transfer på plads.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp