Føler mig gammel - husker tydeligt da jeg så hans senior-debut i flimmerkassen - vildt talent dengang.
Fedt at han er tilbage.
Fedt at han er tilbage.
- Det er med statistikker som med miniskørter. Det giver én en masse gode idéer, men skjuler det, der er
vigtigt - du er savnet, Ebbe