Efter 500 bold artikler: Zoniger vil have flere spillere
Snak
Efter flot OB-start: Zorniger vil have flere spillere
man 21. jul 15:00
Alexander Zorniger mener ikke, at OB kunne have gjort det meget bedre i åbningskampen mod FC Midtjylland.
Læs hele nyheden her
man 21. jul 16:03
Gøre det bedre???? I til spillede jer vil ikke til en chance men fik 3 foræringer..... FCM var jeg totalt overlegne bortset fra 3 hjerne blødninger.
man 21. jul 16:11
Så så Bast.. FCMerne stod jo ikke og rev sig i fjederen og gav boldene væk. Det skyldes jo et pres. Var det sket én gang, ok så kunne man tilskrive det en hjerneblødning, men tre gang. Anerkend hvad der anerkendes skal. Det OB hold sluttet blandt de bedste 6 hvis de får 2 yderligere tilgange.
man 21. jul 16:13
Nu så jeg kun 2 halvleg men straffesparket synes jeg nu de presser sig til og det kommer også efter en periode hvor FCM er presset ned. Jeg tror også de kommer til at få en god sæson.
man 21. jul 16:52
Det var i hvert fald tydeligt at OB blev svækket ved hver ny indskiftning... Bænken er bare ikke god nok...
Og hvis man virkelig mener at OB var SÅÅÅÅ heldige i går... Så var FCM jo bare ringe... Forøvrigt blev intet foræret, som andre har pointeret...
Det opstod jo pga presspil..
Og hvis man virkelig mener at OB var SÅÅÅÅ heldige i går... Så var FCM jo bare ringe... Forøvrigt blev intet foræret, som andre har pointeret...
Det opstod jo pga presspil..
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
man 21. jul 16:54
@Bastian1
Statistisk var det en helt lige kamp. OB havde en marginalt højere xG, hvor Hvor FCM havde lidt flere skud på mål.
Som nævnt er det fuldstændigt kalkuleret at OB presser modstanderen til at lave fejl. Selvom den Lee laver er relativt umotiveret.
OB spiller sig ikke til mange chancer, men det gør FCM jo heller ikke.
Statistisk var det en helt lige kamp. OB havde en marginalt højere xG, hvor Hvor FCM havde lidt flere skud på mål.
Som nævnt er det fuldstændigt kalkuleret at OB presser modstanderen til at lave fejl. Selvom den Lee laver er relativt umotiveret.
OB spiller sig ikke til mange chancer, men det gør FCM jo heller ikke.
man 21. jul 17:39
Kan godt høre Bastian ikke har fulgt ligaen så længe hvis han ikke kan huske Zornigers stil som netop er at fremprovokere fejl ved højt pres.
man 21. jul 18:22
Kanon kamp af OB i går, og FCM skuffede på flere positioner.
Kan sagtens forstå OBs træner, har brug for at forbedre truppen.
Men hvis man får 30 mil ind på et salg af Deedson, ( ja man tror det jo næppe ), må man håbe der genereres noget mønt til forstærkninger.
Hold kæft OB var gode i går, deres tyske spillere og Falken ejede den bane ude på heden
Kan sagtens forstå OBs træner, har brug for at forbedre truppen.
Men hvis man får 30 mil ind på et salg af Deedson, ( ja man tror det jo næppe ), må man håbe der genereres noget mønt til forstærkninger.
Hold kæft OB var gode i går, deres tyske spillere og Falken ejede den bane ude på heden