Jeg skrev nedenstående i en anden tråd om det samme. Der er vist ikke kommet noget nyt frem siden, så jeg tager chancen og gentager mig selv.
Fanklub og fans har en pointe på en del af klagen. Der skal selvfølgelig ikke sælges for mange billetter, så det medfører, at en del af tilskuerne ikke kan se og derfor får en dårlig oplevelse. Jeg har ingen idé om, hvem der har lavet beregningerne på Monjasa, men fordommen kunne være, at det er et talende regneark fra teknisk forvaltning, da stadion jo er kommunalt ejet. De bagerste m2 har ikke samme udsyn, som de forreste, og jeg gætter på, at det er her, det er gået galt.
Den del der handler om at stå som sild i en tønde, og at det er farligt er, i mine øjne, lidt noget andet, og virker useriøst, for hvis man virkelig synes, at det var for farligt, hvilket måske rigtigt, så kan min hjerne ikke omfavne, at man finder det acceptabelt, at man også lige er med til at gemme hætteklædte tosser med fyrværkeri i midten, så de kan få lov til at forsvinde for kameraerne under flag og mennesker.
Fanklub og fans har en pointe på en del af klagen. Der skal selvfølgelig ikke sælges for mange billetter, så det medfører, at en del af tilskuerne ikke kan se og derfor får en dårlig oplevelse. Jeg har ingen idé om, hvem der har lavet beregningerne på Monjasa, men fordommen kunne være, at det er et talende regneark fra teknisk forvaltning, da stadion jo er kommunalt ejet. De bagerste m2 har ikke samme udsyn, som de forreste, og jeg gætter på, at det er her, det er gået galt.
Den del der handler om at stå som sild i en tønde, og at det er farligt er, i mine øjne, lidt noget andet, og virker useriøst, for hvis man virkelig synes, at det var for farligt, hvilket måske rigtigt, så kan min hjerne ikke omfavne, at man finder det acceptabelt, at man også lige er med til at gemme hætteklædte tosser med fyrværkeri i midten, så de kan få lov til at forsvinde for kameraerne under flag og mennesker.