Jeg synes det er sindssygt, hvad nogle klubber kan slippe afsted med ift. Ordentlige forhold på deres stadions. Fredericia som åbentlyst ikke er klar til Superliga med de omtalte problemer. Det samme med AGF sidste år, hvor man havde præcis samme oplevelse på deres udebaneafsnit i Vejby. Man kunne vitterligt intet se, hvor hvert trin kun liiige var lidt højere end det foran. Dertil stod man HELT op ad AGF fans, kun adskilt af et lille net. Lig dertil Nordsjællands edderkoppespind på away eller AaBs elendige udsyn gennem punkterede ruder. Altså hvad sker der?
Snak
Efter Fredericia-opgør: FCK-fanklub refunderer busbilletten
tirs 5. aug 16:02
FC Københavns officielle fanklub, FCKFC, oplyser tirsdag, at de har valgt at refundere busbilletten til 125 af klubbens fans efter fredagens opgør mod FC Fredericia.
Læs hele nyheden her
tirs 5. aug 16:16
Flot gestus af FCKFC og skandale forhold i Fredericia!
De må sgu indføre suppe standard for tilskuere og fans, så er den ikke længere.
De må sgu indføre suppe standard for tilskuere og fans, så er den ikke længere.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
tirs 5. aug 16:31
DBU burde slå hårdere ned på dårlige stadionforhold. Fredericia er en 1. divisionsklub i Superligaen. Så må de leje sig ind hos Vejle eller lignende indtil de får et superligastadion.
tirs 5. aug 16:35
Hvis der ikke er plads må der vel bare sælges færre billetter til udeholdets fans - så de der har en billet kan se kampen
Redigerettirs 5. aug 16:51
Hold nu op med at gå i så små sko, det er sgu privilegie blindhed når man ønsker små klubber ned i 1 division fordi de har nogle udfordringer når de lige rykker op.
Nej det er ikke optimalt, men nu har de ikke lige samme midler som Lars Seier og Co, det burde man satme have lidt forståelse for og så lade dem udvikle sig i et fornuftigt tempo.
Fredericia vil nok også gerne dette foruden og have bedre forhold, men Rom blev ikke bygget på en dag.
Også sundt nok en gang imellem at opleve hvordan et klassisk lille dansk stadion ser ud, det har altså os sin charme.
Så længe det ikke er noget med sikkerhed at gøre, så burde man lige tage en dyb indånding inden man råber op om skandale mv..
Nej det er ikke optimalt, men nu har de ikke lige samme midler som Lars Seier og Co, det burde man satme have lidt forståelse for og så lade dem udvikle sig i et fornuftigt tempo.
Fredericia vil nok også gerne dette foruden og have bedre forhold, men Rom blev ikke bygget på en dag.
Også sundt nok en gang imellem at opleve hvordan et klassisk lille dansk stadion ser ud, det har altså os sin charme.
Så længe det ikke er noget med sikkerhed at gøre, så burde man lige tage en dyb indånding inden man råber op om skandale mv..
Lets talk about Six Baby
tirs 5. aug 17:29
Så længe at de fans der brokker sig over tilfælde som dette ikke brokker sig når små klubber bytter hjemmebaneretten i pokalen. Fredericia har solgt for mange billetter, og det er virkelig dumt, men satme trist hvis der kun var 15 stadions i DK hvor man så kan spille Superliga.. Håber Fredericia tænker sig lidt mere om, og de skal selvfølgelig refundere billetter for folk der ikke kunne se kampen, men der skal også være plads til at mindre stadions får lov at smage topfodbold.
B93, klubben på Østerbro.
tirs 5. aug 18:14
Nu har FC Fredericia jo ligget i toppen af 1.division i flere år, og tæt på oprykning i nogle af dem. De kunne have lavet udvidelsen løbende gennem sæsonerne.
tirs 5. aug 18:55
Også sundt nok en gang imellem at opleve hvordan et klassisk lille dansk stadion ser ud, det har altså os sin charme.
Så længe det ikke er noget med sikkerhed at gøre, så burde man lige tage en dyb indånding inden man råber op om skandale mv..
Det har jo intet med et lille stadion at gøre.
Der er solgt for mange billetter i forhold til hvad der er plads til - og at der var en del der ikke kunne se en bjælde.
Der skal man da ikke bare acceptere med et skuldertræk.
Tænker ikke du ville være tilfreds med at købe et sæde til en biograf, som viser sig at være ude på lokummet.
tirs 5. aug 19:03
Haha slap dog af.. Fredericia har sgu ikke de samme midler som mange andre. Det havde Hvidovre, Hobro og Vendsyssel sgu heller ikke. FCK fans er priviligerede, og ikke vant til at komme ud fra deres egen hule og by.
tirs 5. aug 19:17
Nu har jeg ikke selv været på udebane afsnittet til SL bold i Parken, så det er oplysninger fra andre, der har, men de forhold skulle da vist heller ikke være optimale. "Helt oppe i det fjerneste hjørne og bag net og ikke værdigt for Danmarks største stadion.."
Nogen, der kan af- eller bekræfte dette udsagn...?
Nogen, der kan af- eller bekræfte dette udsagn...?
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach