Man er ikke i tvivl om at Conways eneste mål er at genere klubben så meget han kan.
Han har hver gang ventet til deadline for at kære en afgørelse, og nu angiver han det heller ikke som en hastesag.
Det er ikke tilfældigt, jeg tror han nyder at være et fjols.
Det er helt klart et stort problem for EFB at sagen nu ankes til højesteret. Der er utvivlsomt mange sponsorer der vil være tilbageholdende med at spytte nye penge i klubben så længe ejerforholdet er uafklaret.
Spot-on: Esbjerg fB får ikke arbejdsro, før Conway er helt ude. Det bliver sikkert sværere at forny kontrakter, signe nye spillere og få sponsorstøtte med ham i periferien.
Landsretten skal behandle kæremålet fra byretten, derimod er det mere end tvivlsomt, at højesteretten (som kun tager forholdsvis få sager hvert år) finder belæg for at tage sagen fra landsretten.
Forhåbentlig kommer sagen for landretten hurtigst muligt, jeg er ikke så bekymret for det juridiske, Conway har på intet tidspunkt fået juridisk medhold, kun i at han skulle have lov til at blive hørt (hvilket er sket), det jeg er bekymret for, er at sagen trækkes i langdrag.