Snak

Mere indhold efter annoncen

Efter nyt kæremål: EfB-formand råber på hjælp

tirs 21. maj 2024

Esbjerg fB's nye bestyrelsesformand Flemming Enevoldsen sender en klar opfordring til klubbens sponsorer efter et nyt kæremål fra Paul Conway. 



Læs hele nyheden her
"Vi har dog brug for al den hjælp vi kan få fra både eksisterende og nuværende sponsorer"
Det vrøvl håber jeg ikke han har sagt. Det må være journalisten, der ikke tænker.
Er det Højeste ret eller Landsretten?

-Begge bliver nævnt, men Højeste ret kan jo i givet fald ikke ankes..

Hvis jeg husker rigtigt var det Landsretten der sidste gang omstødte Byretten, bliver spændende at se om dette sker igen, i så fald virker det en anelse speget det der foregår i retten i Esbjerg.
Lovhjemmel
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Hvis jeg husker rigtigt var det Landsretten der sidste gang omstødte Byretten


Sidste runde var vel hvad man bør definere som delvist medhold til PMG/Conway. Landsretten gav PMG/Conway medhold i at de burde have været inviteret til mødet i Skifteretten, men Landsretten gav ikke PMG/Conway medhold i at Rekonstruktionen skulle afvises som sådan. Denne part vil de øjensynligt forsøge at argumentere for igen.
"- I EfB lader vi os ikke påvirke af fredagens kæremål fra Paul Conway." Det virker ellers til at have haft en form for indvirkning
Man er ikke i tvivl om at Conways eneste mål er at genere klubben så meget han kan.

Han har hver gang ventet til deadline for at kære en afgørelse, og nu angiver han det heller ikke som en hastesag.

Det er ikke tilfældigt, jeg tror han nyder at være et fjols.
Det er helt klart et stort problem for EFB at sagen nu ankes til højesteret. Der er utvivlsomt mange sponsorer der vil være tilbageholdende med at spytte nye penge i klubben så længe ejerforholdet er uafklaret.
Hvordan kan den mand, med den ejerhistorie han har andre steder, få lov at anke og udtrække sagen konstant?
Man er ikke i tvivl om at Conways eneste mål er at genere klubben så meget han kan.

Han har hver gang ventet til deadline for at kære en afgørelse, og nu angiver han det heller ikke som en hastesag.

Det er ikke tilfældigt, jeg tror han nyder at være et fjols.


Det er helt klart et stort problem for EFB at sagen nu ankes til højesteret. Der er utvivlsomt mange sponsorer der vil være tilbageholdende med at spytte nye penge i klubben så længe ejerforholdet er uafklaret.


Spot-on: Esbjerg fB får ikke arbejdsro, før Conway er helt ude. Det bliver sikkert sværere at forny kontrakter, signe nye spillere og få sponsorstøtte med ham i periferien.
Landsretten skal behandle kæremålet fra byretten, derimod er det mere end tvivlsomt, at højesteretten (som kun tager forholdsvis få sager hvert år) finder belæg for at tage sagen fra landsretten.
Forhåbentlig kommer sagen for landretten hurtigst muligt, jeg er ikke så bekymret for det juridiske, Conway har på intet tidspunkt fået juridisk medhold, kun i at han skulle have lov til at blive hørt (hvilket er sket), det jeg er bekymret for, er at sagen trækkes i langdrag.
Annonce