Snak

Mere indhold efter annoncen

Efter skænderi: Neymar meldes på vej til fransk klub

tirs 29. jul 08:56

Der er opstået drama i Santos, hvor Neymar har haft et skænderi med en fan. Ifølge TyC Sports har det nu ført til, at han forhandler med Marseille om et skifte.



Læs hele nyheden her
Det ville da være noget af et selvmål af Marseille....
Neymars tid er forbi - kroppen har sagt fra...
Det ville godt nok være spild af lønkroner..
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Marseille kan ikke have set meget med Neymar, siden skiftet hjem til Santos. Senest så jeg Santos vs Internacional (hvilket nok er kampen, der henvises til siden det er deres seneste hjemmekamp), og der var han godt nok Santos´ bedste efter min mening, men det siger ikke alverden, da hele holdet bare var skidt. Han virker langsom i bevægelserne, hans driblinger er der stadig i nogle grad, men hvor han førhen let kunne danse sig forbi fire, så løber det nu ofte ud i sandet efter første mand. Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad han ville skulle bidrage med i Marseille - og det er sagt som en, der har været enorm fan af Neymar siden hans unge Santos-dage.
Fanklub: få chancen for at se sit idol i øjnene og bønfalde ham om at få det ustabile hold til at spille.

Fans: Du er en lejesoldat.
En forfærdelig attitude som forhåbentlig bliver i Sydamerika.
Forhåbentlig er Marseille klogere end at tilknytte nulbonnen Neymar.
.
Annonce