Marseille kan ikke have set meget med Neymar, siden skiftet hjem til Santos. Senest så jeg Santos vs Internacional (hvilket nok er kampen, der henvises til siden det er deres seneste hjemmekamp), og der var han godt nok Santos´ bedste efter min mening, men det siger ikke alverden, da hele holdet bare var skidt. Han virker langsom i bevægelserne, hans driblinger er der stadig i nogle grad, men hvor han førhen let kunne danse sig forbi fire, så løber det nu ofte ud i sandet efter første mand. Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad han ville skulle bidrage med i Marseille - og det er sagt som en, der har været enorm fan af Neymar siden hans unge Santos-dage.