Snak

Mere indhold efter annoncen

Efter sviner: Sydkoreas landstræner trækker sig

I dag 18:37

Sydkoreas landstræner Hong Myung-bo har valgt at forlade sin post efter det skandaløse VM-exit, der affødte en markant bredside fra nationens præsident. 



Læs hele nyheden her
Hvem kan i DK sige det samme til Brian ? 🤣
Tør Mette?
Chelsea fan siden 2008 FCM tilhaenger siden 2007
Ja samme sætning kunne såmænd bruges i Danmark, mon ikke mink Mette kunne udtrykke dette
Mr Nice, du er en klovn. Har du andet unuanceret bavl, du skal af med, så værsgo´ - tasterne er klar.
Det er nok en dårlig ide at få en politiker til at sige sandheden til DBU.
Det kunne nemt ende i en tolkning som går på politisk indblanden i fodboldens uafhængige forbund.
Dette har vi jo lige set medfører at et land suspenderes, og så er vi jo lidt vidt (mener det var Nepl?)
...Og Riemer fortsætter 😱
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce