Ingen er forpligtet udover egen evne, og problemet er i langt højere grad KFA hér. HMB er en legende i Korea efter at han var kaptajn for det hold, der nåede semifinalen i 2002, men han skulle selvsagt ikke have haft jobbet som koreansk landstræner igen. Det gik jo heller ikke skide godt i 2014.
Nedturen startede allerede, da forbundet ikke ønskede at forlænge med Bento, fordi de hellere ville have en koreansk træner på en billigere kontrakt.
Og at tro at udfaldet havde været meget anderledes med Son i en mere fremtrædende rolle på holdet er præmaturt. Manden er washed, og har haft en sløj sæson i LAFC. Holdet er simpelthen bare ikke så godt som de selv tror, det er.
Nedturen startede allerede, da forbundet ikke ønskede at forlænge med Bento, fordi de hellere ville have en koreansk træner på en billigere kontrakt.
Og at tro at udfaldet havde været meget anderledes med Son i en mere fremtrædende rolle på holdet er præmaturt. Manden er washed, og har haft en sløj sæson i LAFC. Holdet er simpelthen bare ikke så godt som de selv tror, det er.