Nu findes der vel næppe Afrikanske hold med spillere og trænere der ikke er uddannet I Europa og Europæiske hold er ikke Afrikanske hold overlegne taktisk længere bare på grund af uddannelse I Europa..
Det du skriver her, flugter bare ikke med realiteten. Som eksempel, så havde kun ni ud af de 24 deltagende lande ved den seneste AFCON, en europæisk landstræner. Og mange af landene havde trupper, der primært var domineret af spillere uden for Europa. Så det holder ganske enkelt ikke, det du skriver her.
Det du skriver her, flugter bare ikke med realiteten. Som eksempel, så havde kun ni ud af de 24 deltagende lande ved den seneste AFCON, en europæisk landstræner. Og mange af landene havde trupper, der primært var domineret af spillere uden for Europa. Så det holder ganske enkelt ikke, det du skriver her.