Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er en håbløs diskussion om, hvorvidt det er racistiske udtalelser eller ej. Den diskussion trækker bare de samme uinteressante automatreaktioner.

Men det er en stereotyp og forældet opfattelse, som Schweini giver udtryk for - den holder ikke til en almindelig øjetest.

Kigger man på kampene, er hold som Senegal og Elfenbenskysten tættere på fysisk betonet maskinfodbold end mange af de europæiske hold. De giver ikke meget væk og er meget kalkulerede, når de spiller fremad.
Åbn en betting-konto, hvis du er så god til at spå
Har du husket at være krænket i dag?
Kigger man på kampene, er hold som Senegal og Elfenbenskysten tættere på fysisk betonet maskinfodbold end mange af de europæiske hold. De giver ikke meget væk og er meget kalkulerede, når de spiller fremad.

Skal vi tage til optikeren sammen? Vi kan mødes her i Farum kl 14.30, Profil Optik har jeg fået anbefalet.
Man kan sagtens være uenig med Schweinsteiger og mene hans holdning bunder i et forældet stereotyp billede af afrikanske hold.

Men racistisk, det er det satme ikke! Hvis man synes at Schweinsteigers udtalelser er åndsvage så trumfer Elfenbenkystens boss den ihvertfald her med at smide racisme kortet som ho er en alvorlig anklage.
Lets talk about Six Baby
Gudfader. No comments needed.
Det er da også mærkeligt, at de afrikanske hold skal holdes op på et levn fra fortiden, når de i dag præsenterer sig på en helt anden måde. Det er en noget provinsiel tankegang.

I øvrigt er det pudsigt at se forskellen på debatter herinde. For når folk herhjemme bliver italesat som tykke og kvabsede eller får at vide, at de ikke har niveau, vælter det ind med indlæg, der udviser sympati for de “udsatte”.

Men det er morsomt, hvor meget kortere vej der er til, at noget opfattes som foragteligt og diskriminerende, når emnet bliver personligt for dem selv, hehe.
De kommer aldrig til at vinde noget så længe de har så ringe målmænd . Håber ikke det er racisme at sige det
Manden har jo ret !? Han kalder netop en spade for en spade!? 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ hvor er det vanvid at der kan trækkes racisme kortet på sådan en kop tynd te😑 Hvem følger med i de afrikanske medier om hvordan de taler om den “hvide” djævel??!🤦🏻‍♂️ hvor herre bevares
Annonce