Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis du skifter til en topklub skal du yde. Længere er den ikke. Er du ikke god nok eller stærk nok mentalt slår du selvfølgelig ikke igennem
Berlusconi har dog lige krævet indflydelse på taktik og opstilling, hvis han skulle være ærespræsident, så mon ikke der er noget om snakken?
København
Annonce