Snak

Mere indhold efter annoncen

Ementa sænkede Brøndby: Det er fucking fedt

søn 3. aug 20:19

Anosike Ementa fortæller til Viaplay, at sejren over Brøndby IF kom på et godt tidspunkt, da Viborg FF havde brug for succes i Superligaen.



Læs hele nyheden her
Man kan ikke andet end at tabe, når Danmarks ubetinget dårligste spiller i samtlige divisioner formår at lave en assist og et mål. Et mål, hvor han i klassisk Ementa vil gøre noget, men ender med noget andet. En inderside hvor han ender med at chippe bolden. Det er helt klart ikke med vilje, det helt tydeligt med den måde han går til bolden på. En assist som dog en 6 årig kunne lave. Min kæreste som intet aner om fodbold har sagt "Er han pro fodboldspiller?". Det lyder hårdt, og nok ikke værre end det der er blevet sagt om den mand, men det er altså bare en konstatering 😅 det er mig virkelig en gåde han kan få penge for det han laver 😁
Hvis du var med i en konkurrence om, hvor meget lort man kan lukke ud på under 15 linjer, så var det et godt stykke arbejde.

Ellers var det bare ret uintelligent.
Hvis du var med i en konkurrence hvor man ikke skulle give et konstruktivt svar tilbage, om hvordan jeg tager fejl og hvorfor, så kan jeg kun sige lige over
Et mål, hvor han i klassisk Ementa vil gøre noget, men ender med noget andet. En inderside hvor han ender med at chippe bolden. Det er helt klart ikke med vilje, det helt tydeligt med den måde han går til bolden på.

Fuldstændig uenig (de har også taget den op i Onside). Den afslutning var 100 % bevidst.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
@mikkellund jeg har set det. Jeg synes bare når man har set ham afslutte før, virker det bare virkelig ubevidst. Det ved han selvfølgelig kun selv 😃
Mere indhold efter annoncen
Annonce
At din kæreste intet aner om fodbold synes meget rigtigt 😆😉
Tror du forveksler ham med Bernio Verhagen ;-)
@Duen1337

Den afslutning er 100% bevidst, og er egentlig et supermål.
Dejligt for Ementa at få lidt medvind igen. Han var satme ringe mod OB i sidste runde!
Man kan ikke have set meget fodbold eller spillet selv, hvis man ikke kan se at det er en bevidst afslutning :D Og en flot afslutning, at støde ned i bolden på den måde så den får det spring, med så kort betænkningstid, det er sgu fint :)
F.C. København • Real Madrid (antipati overfor Mbappé, klubbens største skamplet er at man hentede ham)
Annonce