på Esbjergs tilskuerafdeling
Afdeling, really? 😂
Y. N. W. A. -
#JFT97
Tidligere i august mødte Vendsyssel vestjyderne fra Esbjerg. Her blev der brændt 30 romerlys af på Esbjergs tilskuerafdeling, hvilket DBU har straffet med en bøde på 17.500 kroner.