Snak

Mere indhold efter annoncen

Esbjerg får bøde på 17.500 kroner

man 26. aug 2024

Tidligere i august mødte Vendsyssel vestjyderne fra Esbjerg. Her blev der brændt 30 romerlys af på Esbjergs tilskuerafdeling, hvilket DBU har straffet med en bøde på 17.500 kroner.



Læs hele nyheden her
på Esbjergs tilskuerafdeling

Afdeling, really? 😂
Y. N. W. A. - #JFT97
17.500 kroner svarer vel til tv-pengene for det sidste år.
Svarer til det man fik for Elias Sørensen da han smuttede til Portsmouth
Afdeling, really?

Den lukkede afdeling?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Ca 500 pr romerlys.
Mon ikke man dobler op næste gang ?
Hvor mange idioter har EfB råd til ?
Annonce