Snak

Mere indhold efter annoncen
Har du ingen humor Gallo?

Eller er du én af dem der tager jeres usmagelig og klamme træner og ledelses parti? Føj!
Har du ingen humor Gallo?

Eller er du én af dem der tager jeres usmagelig og klamme træner og ledelses parti? Føj!

Hvorfor er denne bruger ikke banned?
Snefnuggene smelter i varmen, og gud hvor er det godt!!!
"Hvorfor er denne bruger ikke banned?"

Ja, mærkeligt for første indlæg blev slettet. Men prøv at få en forklaring i moderator-tråden EAF.

https://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=5429942&start=890&vis=0
EfB.
Annonce