"Ja, for det er jo helt sikkert antallet af tilskuere der bestemmer, hvorvidt man hører til i ligaen."
Nej. Det er det da ikke, men hvis ikke du kan se pointen i at det er bedre og have et hold der lukker 14.000 mand ind frem for et der kun har 5. Så er du skræmmende dum.
Nej. Det er det da ikke, men hvis ikke du kan se pointen i at det er bedre og have et hold der lukker 14.000 mand ind frem for et der kun har 5. Så er du skræmmende dum.