Snak

Mere indhold efter annoncen
"Ja, for det er jo helt sikkert antallet af tilskuere der bestemmer, hvorvidt man hører til i ligaen."

Nej. Det er det da ikke, men hvis ikke du kan se pointen i at det er bedre og have et hold der lukker 14.000 mand ind frem for et der kun har 5. Så er du skræmmende dum.
Nej. Det er det da ikke, men hvis ikke du kan se pointen i at det er bedre og have et hold der lukker 14.000 mand ind frem for et der kun har 5 de bedste hold i Danmarks bedste række. Så er du skræmmende dum.


Rettet.
Tak Ill.

Det er godt nok skræmmende så dumme folk kan være.
Glem ikke at underholdningsværdien herinde altså er fremragende - selvom niveauet er lavt. IRONI KAN VÆRE ANVENDT - men måske er det ikke :/ Fan af Ousmane N´Doye - den rigtige N´Doye
"Det er kommentarer som disse der gør, at man håber et hold som esbjerg rykker ned."

Skræmmende så dum du kan være, hvis du ikke kan se pointen i indlægget.

Skræmmende så dum du kan være, hvis du ikke kan se pointen i indlægget.



Skræmmende så dum du kan være, hvis du ikke kan se pointen i mit indlæg.
Glem ikke at underholdningsværdien herinde altså er fremragende - selvom niveauet er lavt. IRONI KAN VÆRE ANVENDT - men måske er det ikke :/ Fan af Ousmane N´Doye - den rigtige N´Doye
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold da op AaB spiller absurd grim fodbold. Man skulle nærmest tro Kent Nielsen tog notater fra Drillos lille røde...
Kom så Esbjerg :)

Off-Topic:
Er der nogen af jer, der ved hvornår den spørgeskema-undersøgelse her på bold.dk stopper...???
Nu har jeg svaret på den to gange, og den terroriserer fortsat, når jeg åbner for siden.
Vanløse IF siden jeg blev født
Kent Nielsen så godt nok ikke tilfreds ud med drengene i dag. Regner med de får sig et møgfald for de gad godt nok ikke rigtigt, der var nogle få der gik til stålet, men det kom kun i bølger at AaB rent faktisk gad forsøge at gå efter sejren. Og Kent Nielsen så rasende ud i flere omgange, så de gjorde nok ikke helt hvad de havde fået besked på...
------------ Aalborg BK Schweiz: FC Lausanne & Stade Nyonnais
Ja tabellen lyver dog aldrig, men de sidste seks hold og tre kampe er det vist ligeså meget held, såvel som dygtigthed der spiller ind. Så hellere AaB, Esbjerg end Farum/Lyngby.
Mollegaard du har jo aldrig en point, har aldrig haft det, og får det sikkert heller aldrig. Fis nu bare ud og leg så vi kan slippe for dine evigt latterlige indlæg.
Aab Liverpool AC Milan
Annonce