Ærgeligt kampen endte 0-0! Syntes da klart Esbjerg spillede bedst, og havde da også de bedste, og fleste chancer! Syntes dog begge hold mangler noget struktur, syntes det er alt for meget indianer fodbold over det til tider...
Ang. tilskuertal, så vil det for SAS ligaen altid være bedst at have de hold der tiltrækker flest tilskuere pr. kamp i ligaen! Om det så er EFB, Aab Eller sønderjyskE ! mange tilskuere=flere penge både til klub og liga..
Og det er da noget federe at komme til en fodboldkamp der tiltrækker 10-15 tusinde end 3-5 tusinde! :D
Esbjerg FB!
FC Fyn!
Ja det går sku ikke for godt for nogen af dem, men hva faan\\\\\\\' nogen skal jo holde med dem ;)
Glory Man United!