Snak

Mere indhold efter annoncen
En kamp som igen demonstrerer at det ikke altid er det bedste hold som vinder, og i dette tilfælde Esbjerg som var klart bedst !

Meget trist hvis det hold skal forlade ligaen !
En kamp som igen demonstrerer at det ikke altid er det bedste hold som [i]vinder, og i dette tilfælde Esbjerg som var klart bedst ! [/i]

Der var ingen hold, der vandt kampen...
Annonce