Snak

Mere indhold efter annoncen

Esbjerg og AaB delte på festklædt stadion

søn 15. maj 2011
Esbjerg formåede ikke at hente den anden sejr i træk, da man måtte nøjes med 0-0-hjemme mod AaB på et velbesøgt Blue Water Arena. Vestjyderne har tre point op til redning.

Læs hele nyheden her
Esbjerg havde fortjent alle 3 point, så jeg er mere end glad for vi fik ét med hjem.
Stolt AaB\'er.
Forstår simpelthen ikke hvorfor Esbjerg ikke forsøgede til sidst! Det gjaldt deres eksistens. De var heldige at dommeren tillod 2 min. For meget tillægstid. Godt nok sløjt
Brøndby IF [b]Luis Figo[/b]
En typisk bundkamp.
Glem ikke at underholdningsværdien herinde altså er fremragende - selvom niveauet er lavt. IRONI KAN VÆRE ANVENDT - men måske er det ikke :/ Fan af Ousmane N´Doye - den rigtige N´Doye
AaB ligger nr. 6 og er forårets næstbedste hold efter 11 runder...
typisk mollegaard kommentar
Aab Liverpool AC Milan
Mere indhold efter annoncen
Annonce
typisk mollegaard kommentar

Hørt.
Stolt AaB\'er.
Det er en skandale for ligaen, hvis EfB ryger ud af ligaen. Små 14.000 mand på et flot og feststemt stadion.

Sikke en kontrast til eksempelvis Farum, der har over 10.000 færre og en lorte bane.

Eller Lyngby og SønderjyskE for den sags skyld.
Ja, for det er jo helt sikkert antallet af tilskuere der bestemmer, hvorvidt man hører til i ligaen.
Haderslev FK - 1992 HFK Sønderjylland - 2000 SønderjyskE - 2004
Uafgjort er ikke et decideret tyveri, men Esbjerg var helt sikkert tættest på sejren
Det er en skandale for ligaen, hvis EfB ryger ud af ligaen. Små 14.000 mand på et flot og feststemt stadion.


Det er kommentarer som disse der gør, at man håber et hold som esbjerg rykker ned.
Glem ikke at underholdningsværdien herinde altså er fremragende - selvom niveauet er lavt. IRONI KAN VÆRE ANVENDT - men måske er det ikke :/ Fan af Ousmane N´Doye - den rigtige N´Doye
Annonce