Esbjerg formåede ikke at hente den anden sejr i træk, da man måtte nøjes med 0-0-hjemme mod AaB på et velbesøgt Blue Water Arena. Vestjyderne har tre point op til redning.
Forstår simpelthen ikke hvorfor Esbjerg ikke forsøgede til sidst! Det gjaldt deres eksistens. De var heldige at dommeren tillod 2 min. For meget tillægstid. Godt nok sløjt
Glem ikke at underholdningsværdien herinde altså er fremragende - selvom niveauet er lavt.
IRONI KAN VÆRE ANVENDT - men måske er det ikke :/
Fan af Ousmane N´Doye - den rigtige N´Doye
Det er en skandale for ligaen, hvis EfB ryger ud af ligaen. Små 14.000 mand på et flot og feststemt stadion.
Det er kommentarer som disse der gør, at man håber et hold som esbjerg rykker ned.
Glem ikke at underholdningsværdien herinde altså er fremragende - selvom niveauet er lavt.
IRONI KAN VÆRE ANVENDT - men måske er det ikke :/
Fan af Ousmane N´Doye - den rigtige N´Doye