Ja, det går jo ikke, at have et talent i ungdomsafdelingen, som man med fordel kunne bruge i førsteholdstruppen og udvikle yderligere på, så han måske en dag kan sælges til en større klub for et to-cifret millionbeløb.
Afsted med ham med det samme, så vi slipper for at have nogle forstærkninger af egen avl på sigt.
Afsted med ham med det samme, så vi slipper for at have nogle forstærkninger af egen avl på sigt.