Snak

Mere indhold efter annoncen

Esbjerg-træner: Følte os magtesløse

man 30. nov 2015
Esbjerg-træner Jonas Dal kunne ikke gøre meget, efter at OB scorede det afgørende 2-1-mål i dommerens overtid.

Læs hele nyheden her
Kom igen Dal , du er vores redning.
Flot arbejde.
Ja hr. Dal har sværer arbejdsbetingelser med det spillermateriale han har fået.
T.V.L er redningsmanden!
Ja hr. Dal har sværer arbejdsbetingelser med det spillermateriale han har fået.
T.V.L er redningsmanden!
Annonce