Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er jo sinddsygt Jakob stadig er træner for FC København. Han burde være fyret for længst.
Grim kamp, grimt spil. Sådan er det altid med AGF. Kampen kunne være gået begge veje og det blev ikke til os i dag. Godt at efteråret går på hæld. Vi har i den grad brug for forstærkninger, hvis vi skal kunne æde os rigtigt ind i topkampen igen.
Sindssygt en fodboldinvalid færdig mand som Cornelius får mere snor end et potentielt guldæg i Moukoko. Synes ikke han har fået en fair chance, men de minutter jeg har fået lov at se med ham, kan han både skabe kaos og noget på egen hånd.

Ja, ud med Neestrup og ledelse. Det er ikke FCK værdigt. Er det sandt ejeren ikke engang vidste, der var en fodboldklub!? Føj, det står skidt til i klubben så.

Clem har ikke niveau til Silkeborg. Useriøs klub FCK er blevet. De er heldige hvis de bliver 4 i år.
Tillykke agf
Fortjent - 3 nemme point mod et fck hold, som for tiden ville have det svært i 2. Div
Det er jo ikke fordi at agf spiller forgyldent og seværdig fodbold, men de får meget ud af få midler de har.
Det er i øjeblikket 1 skridt frem og 2 tilbage for fck fortiden ….
AGF ser ud til at mene det seriøst i denne sæson. Flot skalp.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FCK´s fans kan være stolte af deres spillere (pånær Perreira og Hatzidiakos som opførte sig som hunde). De kæmpede bravt men var ikke god nok dag.

KSDH!!!
Hatten af for Århus. De var bedst i dag. Hilsen en fck´er
Jeg må æde mine ord. FCK´s fans herinde har tilsyneladende ret i, at økonomi er bedøvende ligegyldigt, når det handler om at være en vindende fodboldklub. Hvis ledelsen stinker, træneren er for ringe, og indstillingen hos spillerne håbløs nok, er det tilsyneladende muligt at underpræstere i eksplosiv grad. Det her er jo La-La-Land af ynkelighed for ligaens suverænt rigeste.
Efter et par mindre gode resultater, er det stærkt af AGF at komme tilbage på sporet. Det viser, at de ikke bare rider på en bølge, men er et reelt godt og solidt hold. Guldet kan sagtens ende i aarhus i denne sæson.
Tillykke til AGF med en flot og velfortjent sejr. Der er sgu krummer i det hold. De er forståeligt nok ikke meget for at snakke om det, men jeg tror sgu de løber med guldet i år. Synes de har en fed energi, og man må bare tage hatten af for deres præstation indtil videre.

FCK var endnu engang i bedste fald middelmådige, og de virker ret frustrerede. Det virker ikke som et hold i balance, og hvis ikke de slår et godt kørende SønderjyskE-hold i næste runde er det vel ved at være game over i forhold til guldet.

Dagens største vindere må vel være brugerne herinde. Nu er der i hvert fald én specifik bruger, som næppe kommer til at forpeste debatten herinde den næste uges tid. Tillykke til os.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Annonce