FCK skal være glade for, at de fik foræret et straffe i sidste uge, ellers var de blevet fuldstændig hægtet af.
Snak
søn 30. nov 16:06
De var vidst lige gode om det... Jeg kan i hvert fald både huske Elyonoussi, Gabriel og Hatsadiakos lave svinestreger. Men find du bare på andre undskyldninger end det lave niveau hos dit hold :))
Kåsådehviie
søn 30. nov 16:06
Det er så stærkt, spændende at se om der kommer noget i julesokken, måske en angriber mere og en forsvarsspiller så burde vi være dækket ind
LFC siden 1969 YNWA - GF KSDH siden 1981
søn 30. nov 16:06
Champions League har slet ikke gavnet FCK, men det modsatte.
Jeg tror først FCK finder melodien efter vinter
Jeg tror først FCK finder melodien efter vinter
søn 30. nov 16:08
Kig på hvordan din egen anfører opfører sig - svinsk spiller. I spillestil står det 1-1.
søn 30. nov 16:12
Jeg så 3 gange at de stempler fck spillere over foden + Dalsgaard lige får stemplet Cornelius i maven/skridtet uden konsekvens. Det er jo uhørt mange gange.
Og nej, jeg er ikke Fck fan.
Og nej, jeg er ikke Fck fan.
søn 30. nov 16:14
Vildt hvordan AGF bliver snydt for straffe - og VAR ikke engang kigger på den.
Dem der siger kendelser ikke altid går med FCK må være blinde.
Spændende om FCK undervurdere EfB på onsdag med 15.000 på lægterne
Dem der siger kendelser ikke altid går med FCK må være blinde.
Spændende om FCK undervurdere EfB på onsdag med 15.000 på lægterne
søn 30. nov 16:14
Fiskeren80, jeg kan rigtig godt lide dine kloge kommentarer, som altid har nuancerne med, men at sige tillykke til "os", er sgu lidt af en journalistisk stramning. Føler ikke der er meget at råbe hurra for. ;-)
Guldet er sejlet langt pokker i vold. Men hvad filan - i medgang og modgang, er det ikke det man siger?
Hilsen en fck´er.
Guldet er sejlet langt pokker i vold. Men hvad filan - i medgang og modgang, er det ikke det man siger?
Hilsen en fck´er.
søn 30. nov 16:15
Utroligt at Cornelius blev på banen. Han skulle mindst have haft 3-4 gule kort. Shit han var da det størst svin på banen idag.