En overlegen sejr til AGF, der bare satte FCK på plads idag med en dominerende indsats der endte med en i min optik for lille 2-0 sejr. Vi fik endnu et bevis på at FCK bare ikke er på samme spillemæssige niveau som AGF. Og heller ikke på niveau med et virkelig godt spillende FCM hold. Og i morgen kan Brøndby også distancere FCK med 6 point. Det ligner en sæson hvor FCK ikke en gang kan komme i top tre i Superligaen, på trods af det klart største spiller og lønbudget. Det bør give røde ører både hos Neestrup, Sune og spillertruppen. Men så sandelig også blandt ejerkredsen, der efter min mening længe har haft større fokus på egen økonomisk vinding end på FCKs behov.
Snak
søn 30. nov 18:41
Ja det er en skam at FCM ikke har FCK i Herning i dette efterår. Det kunne have været episk, vurderet efter kampen mod fcn i dag. FCM er et vanvittigt godt spillende og trænet hold.
Æ
Æ
søn 30. nov 18:49
Dagens største vindere må vel være brugerne herinde. Nu er der i hvert fald én specifik bruger, som næppe kommer til at forpeste debatten herinde den næste uges tid. Tillykke til os.
Det er faktisk som en ekstra bonus.
Det er faktisk som en ekstra bonus.
søn 30. nov 19:44
Danmarks dyreste spillertrup og hvad får de ud af det andet end nederlag og idéforladte kampe - gad vide hvad tudefjæset Neestrup brokker sig over i morgen. Vinden blæste for syd i stedet for vest, MKK gav os ingen straffespark som han plejer osv. Vil allered nu finde popcornene frem.
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994
søn 30. nov 20:30
Man får seriøst optur af at se missekatten spille lige for tiden i sær med den arrogance de er kendt for, en fryd for øjet at bare se dem blive kørt over at et velspillende AGF hold
KSDH
KSDH
søn 30. nov 20:41
@dario
Vildt nok at du på en dag hvor dit hold vinder, har mere travlt med hvad modstanderens træner evt vil udtale.
Det er altid rart som fan at være på 1. Pladsen i Ligaen, alene det måtte da være en grund til at nyde det endnu mere som AGF fan.
Vildt nok at du på en dag hvor dit hold vinder, har mere travlt med hvad modstanderens træner evt vil udtale.
Det er altid rart som fan at være på 1. Pladsen i Ligaen, alene det måtte da være en grund til at nyde det endnu mere som AGF fan.
⚪️🦁🔵
Pentz skal ikke til kiropraktor foreløbig.
Moukoko har strukket ham ud.
man 1. dec 09:31
FCK er godt nok nede i en spillemæssig dal lige nu. Som både AGF (med deres stabilitet) og FCM spiller i øjeblikket, så ser det pænt svært ud. De kommer sikkert tilbage i foråret, men om det er nok, kan man godt tvivle på.
Sejren var fuldt fortjent og havde det ikke været for de helt umulige handsregler i Derbyet der gav et billigt straffe, så havde det været endnu sværere.
Spændende hvis BIF formår at vinde i dag, så er der efterhånden hul til 3 pladsen.
Gad vide hvad konsekvensen vil blive hvis FCK misser Europæisk i næste sæson?
Sejren var fuldt fortjent og havde det ikke været for de helt umulige handsregler i Derbyet der gav et billigt straffe, så havde det været endnu sværere.
Spændende hvis BIF formår at vinde i dag, så er der efterhånden hul til 3 pladsen.
Gad vide hvad konsekvensen vil blive hvis FCK misser Europæisk i næste sæson?