Snak

Mere indhold efter annoncen

Eufori i Aarhus: AGF slog FCK igen

søn 30. nov 15:58

AGF viste klassen mod FC København i Superligaen, da man udbyggede føringen ned til de danske mestre med sejren på 2-0.



Læs hele nyheden her
FCK mangler ikke bare ny midtbane, angriber, højreback, men også træner, sportsdirektør og ejere!
KSDH!!! Fortjent sejr mod Skandinaviens dyreste trup. Hvor er det stort.
Tro på det FCK’ere. I gør det godt. Det er dommerens skyld, ingen andre.
Nogen der har styr på hvor mange gange Agf spillerne stemplede med knopperne?
De var godt nok svinske, som om det var en del af taktikken.
God reklame for Superligaen. Masser af intensitet, der var et topopgør værdigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lækker sejr og 9 point foran FCK. Bliver sgu spændende i slutspillet hvis formen holder lidt endnu. 2x uafgjort mod FCM, sejr og uafgjort mod BIF og 2x sejr over FCK.
Jaaaaaaaaaaaaaaa (og så glemmer vi det straffespark som vi blir snydt for)
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Fuldt ud fortjent sejr. Helt i kontrol langt størstedelen af kampen. FCK er fuldstændig uden lederskab inde på banen, det ligner nærmest at spillerne ikke gider.
Klasseforskel
Tillykke til vores venner fra Aarhus. Det ser godt ud må man sige. Flot 🤝
https://facebook.com/enchancetillasse/
Annonce