Snak

Mere indhold efter annoncen
Pak nu bare snak om Jordans arm væk. Den kan på ingen måde bevises at den var inde i feltet. Han stod på stregen og den ramte hans overarm som var rettet ud af feltet
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år
12 mod 10 i mere end en time. Den er hård for et hvert hold.
Fedt at læse FCK’s “fedt at slå sådan en dyr trup - kæft, vi er gode” husk det, når i indimellem taber til Viborg eller Vejle - størrelsforholdene er næsten de samme!!

Nej faktisk ikke. Uniteds trup er i følge Transfermarkt 13 gange mere værd end FCKs. Til sammenligning er FCKs 5 gange mere værd end Viborg.
Ham Roony er da velkommen i Barca. FCK må meget gerne få Raphinha eller Ferran Torres i bytte. Alonso kan fås gratis oveni ;).
Kæmpe præstation af FCK. De var rigtigt nok hjulpet på vej af det røde kort, men samtidig viste de høj moral og lever nu igen i gruppen. Respekt herfra.
Forza Napoli Sempre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mdjekic
Han kommer ikke til at score i prl. Kommenterer blot så jeg kan hente kommentaren når han scorer mod Luton om 3 dage :-)
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år
@Vlocos

Det er vildt nok med sådan et kæmpe skriv, hvor du formentlig har en ide om at blive taget seriøs.
Og så afslutter du hele miseren med : Kattebakken.

Så falder det hele til jorden som fuldstændig ligegyldigt.

Så tillykke med det.
Jeg kom udelukkende for at spise popcorn og nyde de salte tårer.......
Ham Roony er da velkommen i Barca. FCK må meget gerne få Raphinha eller Ferran Torres i bytte. Alonso kan fås gratis oveni ;).


Byttehandlen fra helvede
FCK
12 mod 10 i mere end en time. Den er hård for et hvert hold.

🤦‍♂️
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce