Pak nu bare snak om Jordans arm væk. Den kan på ingen måde bevises at den var inde i feltet. Han stod på stregen og den ramte hans overarm som var rettet ud af feltet
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år