Snak

Mere indhold efter annoncen
Engelsk tv viser lige, at på Man U straffe var hånd først fra Maguire
Du kan som dommer vælge at fløjte eller ikke fløjte. Det var 100% lige for begge hold til aften.
FORZA FC KØBENHAVN! Så fuldstændig fantastisk en klub og mentalitet der er bygget op omkring det hold
Ironisk nok, så synes jeg at FCK var væsentlig dårligere i aften end de var i det første opgør.

Sådan er fodbold så forunderlig. Og så skrøbelige er United.
FCK
‘Det var 100% lige for begge hold i aften. FORZA FC KØBENHAVN’ 😂😂
Nej, folk gider ikke høre om hvor mange penge, du tabte på Oddset.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Så det er okay at brække en ankel worst case, så længe hensigten er god?

Fair rødt kort, uheldigt men fair. MEN Vavro skulle have haft det ekstra gule kort efter hånden i ansigtet og hånd på bolden.
Fantastisk sejr!

Gruppen er helt åbent igen - med Bayern videre som 1´er.

Fantastisk at så mange haters græder over denne vanvittige sejr i Champions League!!

Rødt kort var afgørende - ligesom den første kamp i Istanbul.
Havde I troet, at der ikke blev spillet med rødt kort i dag??? Hahaha
Selvfølgelig skal der være rødt kort i fodbold, når modspillerens sikkerhed sættes over styr.

Men det røde kort var selvfølgelig ikke altafgørende. FCK scorer 4 mål i en kamp med en offensiv xG på 2,14. Klasse!!
Hatten af for FCK de scorer på det de får. Tyndt rødt og så bliver United alt for passive efter 3-2 - og så er FCK gode nok til at udnytte det.
Manchester United siden 1974 / AaB
Ingen der synes det er underligt, at der ofte er FCK-fans der får det ildebefindende, når de er bagud?

Undrer mig eftersom det er sket nogle gange i Superligaen
Ja D.B.R.
Sådan er det når Rashford laver en sviner og man har DKs bedste fans
Annonce