Snak

Mere indhold efter annoncen
Flot, flot, flot!
Stort tillykke til FCK.
Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Ah nu… konspirerer vi nu om taktiske ildebefindender? Hahaha
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år
Både Man United og Newcastle må kandidere til de ringeste repræsentanter for Premier League i mange år. Forhåbentligt står der Manchester City, Liverpool og Chelsea permanent på billetterne fremover, så vi ikke behøver at glo på nogle af de to hold igen lige foreløbigt. Pinligt niveau de lægger for dagen, når der er vigtige koefficientpoint på spil.
Vildeste kamp med et dansk hold i over 25 år i Europa!!!

Godt kaldt af Kasper Hjulmand iøvrigt - sikker 4-3er…
Det er ikke en konspiration, men okay. Det er sket seks gange for FCK alene i de sidste 6 måneder.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det bedste ved denne tråd, er alle de tudende og smålige jantelovs danskere 😂😂😂
Stolt fan af Man. City & F.C.København
Det kan også være, at man har ekstra fokus på ildebefindende mm efter den kedelige episode med Eriksen
Chelsea???
Nej, folk gider ikke høre om hvor mange penge, du tabte på Oddset.
Så er det vist lige så sandsynligt at dealeren ude på østwrbro har cuttet sit skidt med noget mere skidt
Silkeborg IF - hvilket har dyrket en resigneret accept i mit væsen over mange elevator-år
Drop nu alle de tåbelige kommentarer om: "det skyldes det røde kort" - "det var dommerens skyld"

Flot resultat - end of story.
Annonce