Både Man United og Newcastle må kandidere til de ringeste repræsentanter for Premier League i mange år. Forhåbentligt står der Manchester City, Liverpool og Chelsea permanent på billetterne fremover, så vi ikke behøver at glo på nogle af de to hold igen lige foreløbigt. Pinligt niveau de lægger for dagen, når der er vigtige koefficientpoint på spil.