Snak

Mere indhold efter annoncen
Klart rødt kort. Det er åbenlyst for alle med neutrale briller.

Ligesom vavro, klart gult kort nr 2 og derefter rødt.
FCK var heldige og havde aldrig vundet den kamp, hvis Rashford ikke havde fået rødt. De var bagud 2-0 og blev spillet ud på røv og albuer.. Nu skal man så høre på Neestrup og hans storhedsvanvid. Håber i får en snitter i Bayern 5-0
Enig RT.
Hvorfor fik VAR ikke billederne af Maquire har fingrene på inden bolden rammer danskeren på armen? Engelsk tv viste det efter kampen.
Heldigt? Rashford må jo trække benet til sig istedet for det der.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kæmpe krise i United for 8 år i træk. Ten Hag fyret i morgen.
@Dave

Life is bitter - drink Fernet Branca…
Sjovt at hele FCK´s trup har en værdi på 66 Mill Euro på transfermarkt.
United har Højlund, Rashford, Fernandes og Mount. Der ligger på samme beløb pr. mand.
Hakketud
Hvorfor ligner Bruno F altid en, der lige har fået stjålet sin cykel.


Det kan jeg fortælle dig, det er lige præcis fordi der nogen der har hugget hans cykel. Thats it.
Jeg hAder VAR!
Men pisseflot af FcK!!
(Ten Hag kunne godt være færdig imorgen).
Annonce