Snak

Mere indhold efter annoncen
@Larsen13

Det er som sagt sket seks gange mens FCK har været bagud, alene i de sidste 6 måneder. Det er da mærkværdigt tilfælde? Og i ingen af tilfældene er der sket yderligere.
Stop nu jer selv!

- Alle tre VAR-domme var korrekte. Det kommer der ikke til at være mange eksperter, der sætter spørgsmålstegn ved.

- Hvis United er SÅ meget bedre end FCK, kan man altså godt parkere bussen, når man er foran 2-0 med en mand i undertal. Man behøver i al fald ikke at lade fire mål gå ind, trods man er i undertal.

- Røde kort er typisk efter dumheder, ligesom det røde kort Jelert fik i Tyrkiet, og hvor FCK unødigt knækkede sammen.

- FCK kom elendigt fra start. Det er sket før, og det sker igen. Men FCK har igen og igen bevist, at de kan rejse sig efter dårlige perioder i løbet af en kamp. I dag er ingen undtagelse.

Fantastisk kamp, fantastisk resultat - og dansk fodbold lever qua FCK.
Sindsyg tifo 👍🏾👍🏾

Så fik vi lidt revanche for tabt point i united i overtiden på brændt straffe samt ikke mindst tabte point mod Gala hvor kampen som idag total vendte efter rødt kort
Ha ha ha ha... puha... *snøft*... ba-ha-ha-ha-ha...!

Nå, det gik som forventet.
Videre til næste kamp FCK!

:)
Det havde givet mening, hvis der var generelt mere fokus, men det er der ikke. Desuden sker det også andre steder end i Parken.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er som sagt sket seks gange mens FCK har været bagud, alene i de sidste 6 måneder. Det er da mærkværdigt tilfælde? Og i ingen af tilfældene er der sket yderligere.

Hvornår var de andre, oplys gerne? Kan huske der var 1 mod FCM. Lad os så sige det er korrekt det du påstår. Hvorfor skulle det så være når man er bagud? Det dræber jo alt momentum for fck i en kamp hvor de skal lave comeback? Så havde det da været mere oplagt når fck er foran.
THATS Football.

Dommeren dømte en fair kamp.
Jaaaa er så glad….
Kom så alle jer der ligesom sidste år imod City der svinede Fck over de ikke kunne slå City imod 10 mand , City som senere vandt CPL, og nu er vi vel dårlige vi kun vinder 4-3 imod United som var 10 mand i 50 min. , øv hvor er i ringe FCK…

FORCA FCK🤩💪🦁
FCK var spillet langt under græstæppet - lige indtil det røde kort...

Så fik de medvind...

trist at Vavro ikke blev smidt ud på en klar albue i ansigtet på Højlund, skulle som minimum have givet gult (nummer to, så rødt)...
Men FCK havde heldet og marginalerne...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Er der egentlig nogen der har hørt fra Kong Christian siden han blev flået ud i pausen?
Annonce