Stop nu jer selv!
- Alle tre VAR-domme var korrekte. Det kommer der ikke til at være mange eksperter, der sætter spørgsmålstegn ved.
- Hvis United er SÅ meget bedre end FCK, kan man altså godt parkere bussen, når man er foran 2-0 med en mand i undertal. Man behøver i al fald ikke at lade fire mål gå ind, trods man er i undertal.
- Røde kort er typisk efter dumheder, ligesom det røde kort Jelert fik i Tyrkiet, og hvor FCK unødigt knækkede sammen.
- FCK kom elendigt fra start. Det er sket før, og det sker igen. Men FCK har igen og igen bevist, at de kan rejse sig efter dårlige perioder i løbet af en kamp. I dag er ingen undtagelse.
Fantastisk kamp, fantastisk resultat - og dansk fodbold lever qua FCK.