Utroligt, at så mange - inkl. Ten Hag - ikke anerkender FCKs præstation.
Devisen er åbenbart: Det røde kort vinder kampen for FCK. Simpelthen.
Selvom United var foran 2-0, hvor de burde kunne køre den hjem på rutinen, og iøvrigt (også) fik et billigt straffe.
Ja - FCK spillede som lort indtil udvisningen, men man kan jo også vende den om:
Det røde kort vækkede løverne op til dåd, så de viste mere af deres sande niveau.
Oveni viser de også boller af stål, men folk kan åbenbart ikke anerkende det.
Og nej - det er ikke fordi, jeg hader United, som jeg tværtimod har stor respekt for.
Men i FCK har vi også efterhånden et storhold, som vi alle bør respektere.
Devisen er åbenbart: Det røde kort vinder kampen for FCK. Simpelthen.
Selvom United var foran 2-0, hvor de burde kunne køre den hjem på rutinen, og iøvrigt (også) fik et billigt straffe.
Ja - FCK spillede som lort indtil udvisningen, men man kan jo også vende den om:
Det røde kort vækkede løverne op til dåd, så de viste mere af deres sande niveau.
Oveni viser de også boller af stål, men folk kan åbenbart ikke anerkende det.
Og nej - det er ikke fordi, jeg hader United, som jeg tværtimod har stor respekt for.
Men i FCK har vi også efterhånden et storhold, som vi alle bør respektere.
Rene pokaler skinner bare flottere.
Next season - måske også med Justice for 115...