Snak

Mere indhold efter annoncen
Utroligt, at så mange - inkl. Ten Hag - ikke anerkender FCKs præstation.
Devisen er åbenbart: Det røde kort vinder kampen for FCK. Simpelthen.
Selvom United var foran 2-0, hvor de burde kunne køre den hjem på rutinen, og iøvrigt (også) fik et billigt straffe.

Ja - FCK spillede som lort indtil udvisningen, men man kan jo også vende den om:
Det røde kort vækkede løverne op til dåd, så de viste mere af deres sande niveau.
Oveni viser de også boller af stål, men folk kan åbenbart ikke anerkende det.

Og nej - det er ikke fordi, jeg hader United, som jeg tværtimod har stor respekt for.
Men i FCK har vi også efterhånden et storhold, som vi alle bør respektere.
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Vanvittig flot præstation af FCK! Høj klasse og store nosser.
FORZA KØBENHAVN
FORZA ROONY
Da Roony blev født: I 2006 var det også en svensk matchvinder i form af Marcus Allbäck, da FCK slog United med 1-0 i Champions League.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det ødelægger vel ligeså meget momentum for de hold, der er foran. Så den logik virker ikke helt.

Et andet tidspunkt der fik betydning var blandt andet mod Viborg tilbage i maj.
Fantastisk resultat! Selvom jeg ikke synes, FCK spillede specielt godt, og stemningen i Parken var skuffende, så er det resultatet, der tæller, og det fortjener virkelig stor anerkendelse.
Det er fuldstændig utroligt at score fire mål mod Manchester United!
Det er også bemærkelsesværdigt, at man ikke opdager, at bolden rammer Harry Maguires hånd, før den rammer Lukas Leragers.

Wauw, FCK! Vanvittigt!
Må bare sige at det har været en fuldstændig magisk aften!! Det er dét fodbold kan i aller højeste potens!! Tak for denne oplevelse!!
🤫
Latterligt rødt kort.

Skal benet brække helt over på midten før du synes der er rødt kort?
Annonce