Lasse599
[quote]FCK var spillet langt under græstæppet - lige indtil det røde kort...(Og dommeren)(shyyyyy)
Så fik de medvind...
trist at Vavro ikke blev smidt ud på en klar albue i ansigtet på Højlund, skulle som minimum have givet gult (nummer to, så rødt)...
Men FCK havde heldet og marginalerne