Snak

Mere indhold efter annoncen
Episk kamp - fandengalme flot FCK - be proud, fans !!
Rene pokaler skinner bare flottere. Next season - måske også med Justice for 115...
Godt kæmpet FCK.
🐎💙🐎 I know what you did last decade against Hobro
Latterligt rødt kort. United klart bedst. FCK havde godt nok al medvind i verden i den kamp.
Flot fck dejligt resultat, nu kan de selv afgøre om de skal videre som nummer 2.

United er bare uimponerende og deres storhedstid er forbi.
Silkeborg IF
Dejligt at FCK lever op til favoritrollen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tillykke til FCK.

Til tider arrogante, men I har jo så også noget at have det i.

Skønt!
Nemt
Flot af FCK. Meeeen godt nok meget held de har. Vanvittigt så dårligt United er. Helt tydeligt et hold i forfald. Man kan godt se hvor krise snakken kommer fra
Vavro skulle være smidt ud.
Haha crazy kamp, satme godt gået FCK.

Nu skal der rigtig tudes af Man Utd´s fans herinde. Det er Geddars skyld!
VB.
Annonce