Snak

Mere indhold efter annoncen
Jamen dog lille pus. Det gjorde vist ondt på dig
F.C. København
Imponerende hvor lidt respekt folk har. Fck burde ALDRIG kunne vinde over man UTD.
Der siger historikken noget andet.
Som de siger på TNT - FCK har holdet. MUN har spillerne.
Det her kommer Brøndby eller jyderne aldrig til at opleve 😂😂😂
Smartin23

" hvis dommeren er uenig i at det skal være rødt efter VAR gennemsyn, kan han vel godt give gult"

Nej, det kan han ikke. VAR gennemsyn er kun til for kampafgørende hændelser, derfor går VAR kun ind ved et muligt direkte rødt kort. Derfor kan dommeren ikke give gult kort. Selv hvis han allerede havde gult kort, ville han ikke kunne give gul gul = rødt, jævnfør Vavro situationen.

Jeg tror nogle misforstod mit tidligere indlæg, da jeg skrev om tvivlsomme kendelser. Jeg påstår ikke noget er rigtigt eller forkert. Men i mange kampe er der som i dag kendelser som bliver diskuteret. Da Rashford blev vist ud var kommentatorerne enige om at det var til rødt. Elkjær mente ikke det var til rødt. Herinde er man også delt, så er det vel i sagens natur tvivlsom. Det samme med hands situationer i feltet som sker hele tiden. og så den påståede offside, hvor en spiller måske/ måske ikke spærrer for udsynet til målmanden. Nogle gange dømmes der offside andre gange ikke. Falder de situationer ud til fordel for det hold man holder med, så vil man ofte mene at det var den rigtige dom og omvendt. Det er nu engang sådan fans er indrettet. Det ændrer bare ikke på at FCK laver flere flotte comebacks i kampen. At man ikke kan anerkende det synes jeg er taberagtigt. Jeg har selv engang imellem skrevet spydige kommentarer omkring FCK, mest for at provokere de mange selvfede fans, som bruger alle lejligheder til at disse andre. Det har jeg bestemt ikke noget behov for på en dag, hvor de scorer 4 kasser mod et premier league hold i en for begge afgørende kamp.
Ja det er jo kommentarer som den ovenstående som gør at nogle måske ikke har lyst til at anerkende, hvad jeres klub gør.

Kan da lige skrive at Brøndby faktisk har oplevet det, da de som det eneste hold har været 2 minutter fra en finale, det var før det hed CHL. Godt med selektiv hukommelse. FCK slog lazio 5-1 og OB slog engang Real Madrid ud, så stop nu de latterlige kommentarer, når du ikke kan din historie

Mere indhold efter annoncen
Annonce

Kan da lige skrive at Brøndby faktisk har oplevet det, da de som det eneste hold har været 2 minutter fra en finale, det var før det hed CHL. Godt med selektiv hukommelse. FCK slog lazio 5-1 og OB slog engang Real Madrid ud, så stop nu de latterlige kommentarer, når du ikke kan din historie


Når ikke kan din historie, og selektiv hukommelse 😂😂😂😂...

UEFA cuppen blev ikke afløst af CHL, det var FCM og ikke FCK der vandt 5-1 i en EL kamp, og ja OB slog Real Madrid ud, men stadigvæk ikke i mesterholdendes turnering...

Havde du nu kunne din historie, så ville det havde været relevant at nævne hvorledes Brøndby rent faktisk har hele 3 point i CHL, som de fik fra 98/99 finalisterne fra Bayern München...

FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Nede 1 mand, 2-2. Også sætter man en boldmongol ind som Amrabat. Det fortæller alt om hvor United er.

Tillykke med sejren fck.
Moral er godt.....
Haha horsetradinggal hvor er det dog pinligt :-D
@smartin
Hvis dommeren efter Videogennemsyn synes, at der er en forseelse, men er uenig med VAR-dommeren i at den er til rødt, så kan han vel sagtens dømme et gult kort?

Nej, det må han ikke. Han skal udelukkende vurdere, om den evt. forseelse er til rødt - og hvis den er det, så er der rødt kort og frispark (hvis bolden var i spil).
Han har ikke mulighed for at give gult kort, hvis han ikke så forseelsen (eller vurderede at der ikke var frispark) i første omgang.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
Ja det er jo kommentarer som den ovenstående som gør at nogle måske ikke har lyst til at anerkende, hvad jeres klub gør.
Jeg er enig. Det var flot i aftes og nyd det, uden at pisse på andre.

Det kunne være fedt hvis andre danske hold, også leverede europæisk underholdning som i går, men det er vi ikke endnu. Forhåbentlig kommer det.

Men indtil da, så er der ingen grund til at pisse på andre, især ikke man samtidig også brokker sig over andre klubber ikke støtter de danske hold i Europa.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Annonce