Jamen dog lille pus. Det gjorde vist ondt på dig
F.C. København
Imponerende hvor lidt respekt folk har. Fck burde ALDRIG kunne vinde over man UTD.Der siger historikken noget andet.
Kan da lige skrive at Brøndby faktisk har oplevet det, da de som det eneste hold har været 2 minutter fra en finale, det var før det hed CHL. Godt med selektiv hukommelse. FCK slog lazio 5-1 og OB slog engang Real Madrid ud, så stop nu de latterlige kommentarer, når du ikke kan din historie
Hvis dommeren efter Videogennemsyn synes, at der er en forseelse, men er uenig med VAR-dommeren i at den er til rødt, så kan han vel sagtens dømme et gult kort?
Ja det er jo kommentarer som den ovenstående som gør at nogle måske ikke har lyst til at anerkende, hvad jeres klub gør.Jeg er enig. Det var flot i aftes og nyd det, uden at pisse på andre.