Snak

Mere indhold efter annoncen
Eventyrligt drama: FCK slog United i vanvittig syvmålskamp

Sensationen udeblev: FCK sled sig til 4-3 sejr
Deal. Men de taber sku nok også til Luton 😂.
Hjertebetændelse er det nye sort.
"Eventyrligt drama?"

Jeg så en kamp, hvor stor favoritterne fra FCK bliver udspillet og udstillet i 40 min. Så får de som sædvandlig en foræring af dommeren med en udvisning, og så får de derefter momentum.

United har vel ikke været ringere de sidste 30-40 år. I Ron Atkinsons tid, måske, men ikke efter Ferguson overtog i 1986.
Træls for den nuværende trup at skulle være en del af denne periode i klubbens historie.
Håber de finder en træner, der kan få lortet til at hænge sammen igen. Det de laver nu, er ikke værdigt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Slap nu af, FCK vinder over et hold i krise, og det røde kort afgjorde den kamp. Vi får se i næste kamp Europa hvad de indeholder.
Forstår ikke de hands regler, begge straffe er jo en joke. Lav nu en ny regel med indirekte frispark i stedet.
Dejlig underholding, men FCK spillede altså dårligt og United bliver bortdømt big time. Det er aldrig en udvisning, han blokerer bolden, hvad alle gør hele tiden, og han har ingen planer om at skade nogen, i modsætning til Romero i tirsdags.
Det er et flot resultat og fedt hvis FCK kan holde sig i live og spille mere europæisk bold efter vinterpausen. Respekt.
Mega spændende kamp, god underholding. Kæmpe stort tillykke til FCK
AC Horsens
Annonce