Når modstanderfans skaber sig så pinligt ved man at alt er godt i København 🤍💙
RasmusFalkBallonDor
Mandskabspræstation? Er du tolv år? Med bizar dommerhjælp som altid kunne I lige akkura 11imod 10 i en time slå et PL-midterhold i en historisk krise. Det røde kort er jo 100% VAR ultra slow, og ellers aldrig andet end et gult kort. Flere nævner Vavro skulle have været ud. Hvorfor reddes I altid af dommere, når I ikke kan selv? Den dag I kan selv, skal I nok få respekt. Nu ser vi traditionen tro en dommer på søndag, der også sørger for I ikke må få 2xgult, straffe imod, rødt imod osv imens I selv får de tyndeste frispark og straffespark. Og voila, så ser I pludselig ud til at være mindre middelmådige end I er. Tillykke med sejren på forhånd.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.