Snak

Mere indhold efter annoncen
Er ikke fck/man U fan.

Men Tak for en af de fedeste fodbold kampe i lang tid!!!!
Pinligt 😂
Are you a Mexican or Mexicant?
Kæmpe respekt til fck for at presse på og lukke kampen
Den ryger EtH på
Hold da op en præstation. Godt for dansk fodbold, skidt for United.
Y. N. W. A. - #JFT97
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Viaplay der komplet ignorerer at FCK kun kom tilbage i kamp pga. et tilfældigt rødt kort... Jubeloptimismen er aaaaalt for meget.
Lad grædekoret begynde...

Forza FC! ⚪🔵

Godnat!
FC København - jysk medløber siden 2002/03
Med al respekt for FCK så lignede det to ikke fungerende hold. FCK lignede et ringe hold indtil dommeren pludselig smed det røde kort. Fra da af lignede United et ringe europæisk hold. Så FCK tillykke, men I lignede ikke et godt europæisk hold. United I lignede et ringe premier league hold.
Så fik hjulmand ret i sin forudsigelse.. Skulle have oddset.

Flot spil af fck da de spiller med en mand i overtal, men kommentatorne bør slappe af "viser de kan være med også efter gruppespillet".. De blev spillet ud af banen 11v11.

Roony, av en spiller
Wow flot af FCK. Den her kamp viser vel på alle måder at united på ingen måde er nogen storklub længere. Et middelmådigt engelsk hold, som er på vej i glemmebogen. Tror ik vi kommer til at se meget til dem i CL de næste mange år frem
Annonce