Med al respekt for FCK så lignede det to ikke fungerende hold. FCK lignede et ringe hold indtil dommeren pludselig smed det røde kort. Fra da af lignede United et ringe europæisk hold. Så FCK tillykke, men I lignede ikke et godt europæisk hold. United I lignede et ringe premier league hold.
Så fik hjulmand ret i sin forudsigelse.. Skulle have oddset.
Flot spil af fck da de spiller med en mand i overtal, men kommentatorne bør slappe af "viser de kan være med også efter gruppespillet".. De blev spillet ud af banen 11v11.
Wow flot af FCK. Den her kamp viser vel på alle måder at united på ingen måde er nogen storklub længere. Et middelmådigt engelsk hold, som er på vej i glemmebogen. Tror ik vi kommer til at se meget til dem i CL de næste mange år frem