Snak

Mere indhold efter annoncen
Stærkt FCK - fedt for dansk fodbold. Kæmpe respekt
Flot af FCK. Elendigt af United.
Godnat.
Viaplay der komplet ignorerer at FCK kun kom tilbage i kamp pga. et tilfældigt rødt kort...

Gør de det? Synes da ellers de har nævnt det røde kort nogle gange.
Y. N. W. A. - #JFT97
Sindsygt FCK!

Fodbolden ville være en kedeligere sport uden United. Magen til pis hold skal man lede længe efter. Det fuldstændig absurd så dårligt et holde de er, med tanke på deres status
Tillykke til VAR endnu en sejr
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det tyndeste straffe Man U får foræret dér. Godt det ikke blev afgørende.
Under en meters afstand til en forsvarer, der lige har hoppet op i en duel tilmed med ryggen til.
Mage til den Liverpool korrekt ikke fik i weekenden...

Tillykke til FCK. Hvor er det dog syret at skulle sidde og holde med dem...!
From believer to doubter... :-( Tænk, hvis dette forum havde en moderator...?
Kæmpe comeback, så kan det godt være United fik rødt, men nede i Gala fik FCK jo afvide at man sagtens kunne køre en føring hjem selvom man var 1 mand mindre.

Vildeste kamp meget længe. Inden I sidste FC havde dommertække, så var United straffe om end ikke tyndere end FCKs, så det kun det røde kort der udgør forskellen og den synes jeg nu var Ok.
Når kapitlet om Neestrup´s første tid i FCK skal skrives, så kommer det til at handle om hvilken mentalitet hans hold har. Vi har været nede i sækken så mange gange men har altid slået tilbage. Det er så flot. Jeg har et forslag til titlen "The Comeback Kids"

Meget imponerende. Jeg garanterer at sejr hjemme mod Galatasaray vil sende os videre til ottendelsfinalerne i CL.
https://facebook.com/enchancetillasse/
wow igen et rødt kort som er afgørende. hader det. ødelægger så mange kampe. United kørte rundt med FCK før det røde kort
Fck er så ostede. Nu skal det her ikke stige jer til hovedet, det var flot jaja, meeeeeen United er også ret shit
Annonce