Snak

Mere indhold efter annoncen
Fuck hvor fedt! Godt FCK!

Ten Hag. Farvel, Adieu, vi ses
KSDH YNWA
United havde vel vundet 3/4-0 hvis det ikke havde været for det røde kort…
Kun udvisningen gjorde udslaget. FCK blev jo spillet baglæns ud af Parken de første 30 min.
Spændende 2 sidste runder må man sige om 2. pladsen.
Nøj hvor er United bare i krise
Tak for at redde FCK fra et 5-0 nederlag, Rashford!
Nå, så København fører superligaen og er på vej i 1/8 finalen i Champions League. Hehe
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Latterligt… skandale rødt kort, de spillede sgu satme som en drøm og så… jamen jeg ved sgu snart ikke hvad

At tabe til et hold som fck det kunne jeg alligevel aldrig tro på.
Vendyssel FF / Manchester United
flot af FCK...
heldigt for dem at Vavro slap for en ellers tydelig udvisning...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Flot resultat, men uden det latterlige røde kort var Fck jo kørt helt ud af brættet.
Ingen der har spillet fodbold, ville give det røde kort.
Lad os lige slå det fast:
DET RØDE KORT VAR KORREKT!!
CENSUR CENSUR CENSUR
Gad vide hvor mange af de indslag med FCK er bare heldige, FCK har intet at gøre osv, der kommer efter dagens mandfolke præstation
Annonce