Fandme godt at FCK både købte medvind, dommeren, linjedommeren, VAR-dommeren og resten af verden.
Blev helt nervøs efter Randers-kampen.. Phew
Blev helt nervøs efter Randers-kampen.. Phew
@din ægte far
Med det spil United har vist i denne sæson, så burde FCK simpelthen kunne vinde over den i Parken
Det er helt vildt så urealistiske folk er. Der er ikke en spiller i hele FCK’s trup, der er i nærheden af, at komme i Uniteds trup.
United spiller forfærdeligt i øjeblikket, men selv med forfærdeligt spil og på 70%-80%, så skal de kunne håndtere en lille klub som FCK.
Odds lige nu er: 4.30 - 3.95 - 1.77
Så det er da bare med at få sat opsparingen på en FCK sejr.