Snak

Mere indhold efter annoncen
Højlund scorer og FCK vinder.

Den er købt herfra.

God fest til Kjøffenhaunerne ;) Godt gået/!
IDKFA
Det er altså også for dårligt at der bliver delt røde kort ud i en fodboldkamp, som så potentielt kan afgøre resultatet.

Så kan man vende den om og sige at hvis ikke Jelert havde fået et gult kort i Istanbul så havde FCK haft 7 point idag.

Sådan er fodbold
60 minuter med en mand i overtal - så går Brian Laudrup og de andre eksperter helt i selvsving over en sejr - hvor man også får et foræring af et straffespark. FCK var jo spillet ud af parken indtil dommeren syntes at FCK skulle tilbage i kampen 🙏🏾
Man kan snakke meget om dommere, men den tyndeste VAR-dom i aften var med længder Uniteds straffespark.
En PL-trup til 400 mio. pund. Foran 2-0 og 3-2. Det er patetisk med bortforklaringer. Pilen peger en vej og det er ikke på dommeren. Tillykke til FCK!
4 mål er ikke held :-)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Heldigt for FCK med det røde kort. Hvis ikke havde de 7 mål været anderledes fordelt (0-7)
Jamen folk i kamptråden fik sgu ret... Hovmod stod for fald, spørgsmålet er hvad vi skal gøre med de røve der blev sat i klaskehøjde ved 2-0...🤔

Klasse af FCK, og farvel til Erik T...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Den næste der siger, at det er godt for dansk fodbold...... Det er godt for FCK´s klubkasse.


Danmark springer ellers mindst 4 pladser frem med dette resultat
Tak til Din ægte far for at komme Sims91 i forkøbet!
Nej, folk gider ikke høre om hvor mange penge, du tabte på Oddset.
Hvor er det vildt kommet tilbage af FCK sikke en moral! Hvor er jeg stolt af mit hold, endelig fik de en sejr som fortjent og vandt! På en delt andenplads nu og alt er åbent!

Så er der finale mod Gala i Parken og med lidt held kan Bayern sparer spillere i næste kamp nu hvor de er videre og sikre på førstepladsen!

Forza FCK!!!!
Annonce