Højlund scorer og FCK vinder.
Den er købt herfra.
God fest til Kjøffenhaunerne ;) Godt gået/!
Den er købt herfra.
God fest til Kjøffenhaunerne ;) Godt gået/!
IDKFA
Den næste der siger, at det er godt for dansk fodbold...... Det er godt for FCK´s klubkasse.