Og er det ikke Vejle, som altid har drillet os med vores udebanefans hahahaha. Vi sendte 1000 mand til Nørreskoven på en hverdag i en pokalkamp. Ses næste sæson, vejle.
Horsens er mit liv!
Esben Hansen RAUS RAUS!
FC Fredericia oplyser til Bold, at der næsten ikke er flere siddepladser at komme efter, hvis man mandag aften vil ind at overvære lokal- og bundopgøret mod Vejle Boldklub.