Jeg ser også kun Viasat, fordi det desværre er nødvendigt, hvis man vil se PL og Superliga og CL. TV-2 er klasser bedre, og det var hedengangne Eurosport / Discovery også.
Kunne jeg så ikke bare fravælge Viasat..?
Tja, det kunne jeg måske godt, men lysten og interessen for at se fodbold vægter (desværre...) bare højere for mig. Og mange andre...
Kunne jeg så ikke bare fravælge Viasat..?
Tja, det kunne jeg måske godt, men lysten og interessen for at se fodbold vægter (desværre...) bare højere for mig. Og mange andre...
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach