Snak

Mere indhold efter annoncen

Falk jubler over OB-projekt: En fed hype nu

man 21. jul 13:00

Rasmus Falk glæder sig over den start, som det nye OB-projekt har fået, hvor man fik point og en utrolig opbakning mod FC Midtjylland.



Læs hele nyheden her
Selvfølgelig skal OB være et hold der spiller med hvor det er sjovt.
Alt andet ville være skørt.
Selvfølgelig??
Det har OB ikke gjort i 15 år.....

Der er ingen selvfølge i noget som helst... Målsætning pt hedder overlevelse - og så kan det evt revurderes til vinter....
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Drømmescenariet ift interesse er selvfølgelig at de 5 store byer er repræsenteret i superligaen, at det så ikke har været tilfældet i et stykke tid er skuffende, men ja København, Aarhus,Odense,Aalborg og Esbjerg skulle helst være i Superligaen.
Annonce