Snak

Mere indhold efter annoncen

Falk lægger sig fladt ned: Vi blev skilt ad

lør 2. aug 12:21

Rasmus Falk erkender, at meget gik galt i OB’s knusende 0-4-nederlag til Vejle.



Læs hele nyheden her
Det var en lektion i god fodbold. OB lagde sig ned fra start, og så er det svært at komme tilbage.
Der skal helt andre boller på suppen hvis OB vil undgå at lave en aab.
Rolig nu, @GuldtilOB. Det var én kamp, og ja, det var utroligt ringe, meeeen der er stadig langt til at lave en AaB. Ungt hold, ny træner, ny stil… der vil helt naturligt komme bump på vejen.
Hvor ville jeg ønske at journalister forstod at det hedder.

De vandt 2-0.
De tabte 2-0.

Bliver lidt frustreret over den der udbredte fejl :D!
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor denne kamp blev spillet som nr. 2 fredag aften ? Forstår FCK pga. Europa, men Vejle - OB ?
Socialistens - 100% enig!
Hvis OB havde hjemmebane hedder det vel stadig de tabte 0-4 ? Ja, jeg ved godt at det havde de ikke, men scoren afhænger vel af hvilket hold der har hjemmebane, ikke af alt mulig andet.
Nåååååååååå lille OB ny træner det er også svært at spise kirsebær med de store
Highsven
Mit eneste bud er at Fredericia mod FCK skulle have været mandagskamp, men så flyttet til fredag pga Europa.
Annonce