Det var en lektion i god fodbold. OB lagde sig ned fra start, og så er det svært at komme tilbage. Der skal helt andre boller på suppen hvis OB vil undgå at lave en aab.
Rolig nu, @GuldtilOB. Det var én kamp, og ja, det var utroligt ringe, meeeen der er stadig langt til at lave en AaB. Ungt hold, ny træner, ny stil… der vil helt naturligt komme bump på vejen.
Hvis OB havde hjemmebane hedder det vel stadig de tabte 0-4 ? Ja, jeg ved godt at det havde de ikke, men scoren afhænger vel af hvilket hold der har hjemmebane, ikke af alt mulig andet.