Skulle nok være sket for nogle år siden, for det er ikke meget han har bidraget meget kampmæssigt. Men uden tvivl en legende. Tak for alt Farlige Frank!
Snak
Farlige Frank indstiller karrieren
ons 11. jun 2014
FC Midtjylland-ikonet Frank Kristensen indstiller i en alder af 37 år sin aktive karriere og bliver i stedet angrebstræner i klubben.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
Redigeretons 11. jun 2014
Stort tak for alt, Farlige.
Selvom jeg er enig med den øverste bruger, fortjente du dog en kort tilbagevenden til at fuldende 2012/13-sæsonen - jeg er overbevist om at det gjorde en forskel i nedrykningskampen.
Håber, du i dit nye erhverv kan lære Duncan at skyde straffespark.
Selvom jeg er enig med den øverste bruger, fortjente du dog en kort tilbagevenden til at fuldende 2012/13-sæsonen - jeg er overbevist om at det gjorde en forskel i nedrykningskampen.
Håber, du i dit nye erhverv kan lære Duncan at skyde straffespark.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
ons 11. jun 2014
Respekt til Farlige Frank. Efter Mohamed Zidan, var han den bedste angriber F.C. Midtjylland har haft.
Forza Napoli Sempre!
ons 11. jun 2014
"Respekt til Farlige Frank. Efter Mohamed Zidan, var han den bedste angriber F.C. Midtjylland har haft."
Sikke noget sludder. Christian Lundberg og Zidan er i en helt anden klasse end Farlige, der ikke var nær så farlig som de to.
Jeg har det med Arsenal, Barcelona, Bayern München og Brøndby, som Frankie Boyle har det med John Terry:
https://www.youtube.com/watch?v=MOYfreJO7zs
ons 11. jun 2014
Lundberg... 40 kampe for FCM, ellers var det for Ikast. Så skal vi ikke holde ham udenfor den sammenligning?
ons 11. jun 2014
352 kampe og 133 mål. Er det ikke omkring det bedste scoringsgennemsnit i top 10 blandt de mest scorende i superligaen? Og ja, at nævne Lundberg, så kan man vel lige så godt begynde med "hedens hurtigste" og alt den slags.
Eksiljyde i Odense.
ons 11. jun 2014
Tak for alt Frank! Levende legende.
En rigtig klubmand, det var jo ikke hans skyld at ledelsen ikk ville forlænge så han måtte en smut til Randers. Det er rigtig rart at vide han får en stilling i fcm fremover, han er én de unge kan se op til og er en rigtig kulturbærer.
Hans scoringsgennemsnit er altså ret så godt når man ser på hans talent og de mange skader han har haft. Havde han haft halvt så mange skader havde han vel nået 400 kampe og over 150 mål.
En rigtig klubmand, det var jo ikke hans skyld at ledelsen ikk ville forlænge så han måtte en smut til Randers. Det er rigtig rart at vide han får en stilling i fcm fremover, han er én de unge kan se op til og er en rigtig kulturbærer.
Hans scoringsgennemsnit er altså ret så godt når man ser på hans talent og de mange skader han har haft. Havde han haft halvt så mange skader havde han vel nået 400 kampe og over 150 mål.
ons 11. jun 2014
Legende 👍
SønderjyskE aka NordschleswiG FTW
St. Pauli siden 1977, da Niels Tune var skarp ;)
RIP Walter Frosch
ons 11. jun 2014
Et stort tak skal han have, men han har godtnok ikke været til meget nytte den sidste lange tid. Han burde nok have stoppet da han tog til Randers, jeg syntes ikke rigtig han har bevist noget siden dette.
Does anyone in here have telekinetic powers?
If you do, please raise my hand.
- I øvrigt mener jeg, at pandaerne i København Zoo bør deporteres