Thiagol: Hvorfor dog det? Så hvis Ronaldo kom og spillede 10 kampe for FCM, så ville han stadigvæk ikke været berettiget til at kaldes for den bedste (angriber)?
Undskyld mit franske, men det er godt nok en tåbelig argumentation. 40 kampe, 27 mål er et ganske fint snit.
Frank var en god angriber, men som jeg har sagt tidligere, så var Lundberg bare bedre.
Jeg har det med Arsenal, Barcelona, Bayern München og Brøndby, som Frankie Boyle har det med John Terry:
https://www.youtube.com/watch?v=MOYfreJO7zs